Ćwiczenia dla osób, wykonujących stojącą pracę

Bardzo dużo osób narzeka na siedzącą pracę, jednak podobne problemy z kondycją fizyczną mają także ci, którzy spędzają dzień na stojąco. Pracownicy produkcji, długie godziny tkwiący przy taśmie lub księgarze, skarżą się wielokrotnie na bóle nóg – zwłaszcza stóp, kolan oraz stawów. Ten rodzaj pracy może być przyczyną przyszłych problemów z żylakami lub obrzękami i opuchliznami.

Chcecie zamówić druk numerów startowych? - Polecam tę stronę

Przede wszystkim, trzeba kupić wygodne obuwie, które nie będzie obcierało ani uciskało podczas stania. Dobra okaże się także aktywność fizyczna poza codziennymi obowiązkami – warto skupić się na ćwiczeniach, wzmacniających mięśnie nóg. Jeśli pracę zaczyna się po południu, rano można spróbować z joggingiem, jeśli natomiast ma się wolne wieczory, zawsze da się pobiegać już po pracy lub udać się na przyjemny, odprężający spacer.

Dobrze także będzie korzystać z bieżni. To ona pozwoli znacznie wzmocnić nogi, tak samo jak zajęcia ze spinningu. Po odpowiednich, regularnych treningach interwałowych na pewno dużo łatwiej będzie wytrzymać pracę na stojąco, a ta nie doprowadzi w konsekwencji do żadnych schorzeń.